Aafrika "iminature"

See on Mari ajaveeb. Viibin kolm kuud Aafrikas riigis nimega Kamerun. Sattusin siia vabatahtlikuna läbi Globaalse Hariduse Võrgustiku (GLEN), vaata täpsemalt www.glen-europe.com, ning tegelen laste keskkonnaharidusega, kliimamuutuste õpetamisega koolides programmi GLOBE abil, www.globe.gov. Kirjutan siia oma muljeid ja m6tteid. Lugege aga ning j2tke kommentaaride alla teateid!

Name:
Location: Estonia

Thursday, August 17, 2006

Otsast peale

Eile juhtus niisugune tore asi, et oma suures keeleoskamatuses olin oma blogi lihtsalt 2ra kustutanud :). Peaks ikka seda prantsuse keelt rohkem 6ppima. Aga alustan siis otsast peale juba uute muljetega. Kes vanasid lugenud pole, siis kahju kyll. Endal on ka kahju.

6 Comments:

Blogger Ann said...

heheee...või pigem oops!
Aga ma sain kopeerida osad su viimastest vanadest messidest ja saad need uuesti üles riputada (saadan meilile). vähemalt alates aafrikas olemise ajast.

Ja kui sul juba uus bloog on, siis hakka sinna kohe ka jõudsalt pilte panema, eks;) Muidugi, prantsuskeelevaeguses võid sa tontteab millega hakkama saada :D

Igatahes, ole tiblu!

3:58 AM  
Blogger Murks said...

Ait2h, Ann!

4:05 AM  
Blogger lasuurtihane said...

Aitähh, et said ikka oma blogi tööle. Oled vist seal liiga elevil.
Meie ei kirjutanud sinu uut telefoninumbrit ülesse. Palun saada see veelkord.
Palju terviseid!
Isa
Papil pole kontot, nii et ta saatis oma kommentaari minu nime alt. Millegipärast saavad praegu ainult registreeritud blogijad sind kommenteerida.

5:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mina olen ka maru elevil! Ma kartsin juba, et setse kärbes on sind hammustanud ning et Sa nüüd jäid sajaks aastaks magama - aga oh õnne: lehekülg avaneb taas ja mulle vaatab pildilt vastu seesama nunnu konn, kes lähemal piidlemisel osutub Mariks. (Saladuskatte all võin öelda, et harjutan igal õhtul hämaruses sellise näo tegemist. Varsti tuleb see mul kindlasti välja, siis lasen endast ka niisuguse pildi teha!) ;-))

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

"no johhaidii!" ütles üks läti bussijuht peale seda kui oli Valkas bussi vastu pargipuud sõitnud.

nüüd on jälle õige koht sama klassikut tsiteerida ;) sest just kui mõtlesin bloginat külastada ja seiklusjutte lugeda on murksil e-õnnetus juhtunud, kahju.

kirjuta agaralt oma uuetest seiklustest, varsti proovin siis uuesti.

naudi aafrikat ja pane ikka ohtralt päiksekreemi peale ;)

Olle

1:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mina olen abielus camerooni kodanikuga tema on pärit bamendast.
Väga huvitav on lugeda sinu elust seal.Me saame abikaasaga mai kuus tytre ja plaanime juba see aasta dets ( terveks kuuks ehk kauemaks ) bamendasse minna.( elame soomes)Oled töesti ettevötlik ja hakkama saav inimene. Kunagi ise ka vaatasin vabatahtlikult afrikasse website. seal tundub koik see minek ja elamine lihtne aga tegelikult nii see ei ole.Totude kohta niipalju ,et meil on siin Helsinkis soomes spets Afrika poed kus saab ka afrika riisi , juurikaid ja ka seda Malt Quinessi osta. kirved on hinnad aga see jook on ka minu lemmik:D

7:38 PM  

Post a Comment

<< Home